Reuters je u petak objavio izvješće iz kojeg slijedi da je američki farmaceutski div Johnson & Johnson desetljećima znao da prodaje baby puder koji sadrži azbest.

Izvješće je objavljeno nakon što su protiv te korporacije podignute na tisuće tužbi u kojima se tvrdi kako je njihov Baby puder izazvao karcinom.

Reutersova analiza dokumenata pokazala je da je kompanija još od 1971. godine bila svjesna da njihov baby puder sadrži tragove azbesta.
Baby puder tvrtke Johnson & Johnson je siguran i bez azbesta. Reutersov članak je jednostran i lažan. Jednostavno rečeno, Reutersova priča je apsurdna teorija urote, objavili su odvjetnici Johnsona & Johnsona.

Znanstveni konsenzus je da talk na kojem je baby puder baziran ne izaziva rak, neovisno o tome što je u tom talku. To je istina čak i ako je, a nije, talk puder koji proizvodi Johnson & Johnson ikad sadržavao sićušne količine azbesta koje je nemoguće detektirati, rekao je odvjetnik korporacije Peter Bicks za Reuters.

Reuters je pregledao dokumente Johnsona & Johnsona koji su se pojavili na suđenjima, pri čemu su mnogi od njih odlukom suda bili skriveni od javnosti.

Dokumenti su otkrili da su kompanijina interna testiranja od 1971. do ranih 2000-ih pokazala da su u sirovom talku i gotovom proizvodu (baby puderu na bazi talka) ponekad otkrivene male količine azbesta.

Većina testiranja Johnsona & Johnsona nisu otkrila azbest u talku, a ona koja jesu nisu bila prijavljena regulatornim tijelima.

Dionice Johnsona & Johnsona su nakon ovog otkrića potonule na burzi, u jednom trenutku čak i 10 posto.

Upozorenja